روشهای جوانسازی صورت | جراح بینی اصفهان | دکتر اصغر معمار زاده

انواع تکنیک های جوانسازی صورت (۲)

روشهای جوانسازی صورت:

این روش ها در حقیقت تکنیک هایی هستند که دارای کمترین سطح تهاجمی هستند و می توانند با اهداف زیبایی یا بازیابی جوانی و ظاهر طبیعی فرد برای لیفت صورت، لیفت پیشانی، ابروها، گونه ها و یا فک ،مورد استفاده قرار گیرند. ایجاد چروک و مسائل مربوط به آن موضوعی طبیعی است، اما غیر قابل درمان نیست.

  • درمافیرم :

یک روش برای کشیدن پوست صورت بدون جراحی تزریق بوتاکس است که برای لیفت صورت و لیفت و کشیدن پوست گردن استفاده می شود. این روش یک شیوه جدید و ابتکاری برای تزریق بوتاکس با استفاده از میکرو دیلوشن برای بهبود وضعیت پوست و سفت شدن آن است که در آن همه اجزای صورت دست نخورده باقی می ماند. استفاده از این روش می تواند برای شما پوست سفت تر و کشیده تر در ناحیه صورت، پیشانی، گونه ها و گردن به همراه داشته باشد.

  • لیفت پیشانی و ابرو با بوتاکس :

یکی از رایج ترین روش های غیر جراحی جایگزین برای لیفت ابرو و پیشانی است. لیفت ابروی بوتاکس می تواند ناحیه ابرو را بالا کشیده و شکل دهد. همچنین این روش می تواند باعث حذف یا کاهش چروک های پیشانی، خطوط زیر چشم، ورم های پوستی و همه چین و چروک هایی شود که ظاهر فرد را خسته و ناراحت نشان می دهد. نتایج حاصل از این روش می تواند برای شما ظاهر شاداب و جوان به همراه داشته باشد، بدون اینکه نیازی به دوره ریکاوری و عوارض و خطرات جانبی مربوط به عمل جراحی باشد.

  • مزولیفت :

که به عنوان مزوتراپی نیز شناخته می شود روش درمانی که در آن بدون درد، تزریق های میکرو بر روی صورت انجام می شود. این تزریق ها پوست را هیدرات می کند و به این ترتیب تولید کلاژن و الاستین را برای جوان سازی ظاهر پوست با حداقل دوره ریکاوری و بهبود شبیه سازی می کند. در این حالت یک مجموعه از هشت درمان پایه معمولاً برای بیمار مورد نیاز است و این درمان ها با اقدامات بعدی نگهدارنده برای هر دو تا سه ماه همراه است.

صفحه ی رسمی اینستاگرام دکتر اصغر معمار زاده را مشاهده نمایید.روشهای جوانسازی صورت | جراح بینی اصفهان | دکتر اصغر معمار زاده

 

  • پرسیژن تی اکس :

یک روش درمانی و نوآورانه جدید برای کاهش مشکلاتی پوست صورت و گردن است که بطور تقریبی ۸۰% نتایج لیفت صورت را با هزینه مناسب به همراه دارد. این روش جدید ترین روش مطرح شده برای لیفت صورت بدون جراحی است که در آن از لیزر برای درمان نواحی کوچکتر همچون نیمه پایین صورت و گردن استفاده می شود. در این روش با لیزر می توان لایه های چربی را برداشت و بافت پوست را سفت کرد. این روش درمانی برای بیمارانی بسیار مناسب است که به دنبال حذف چربی در نواحی گردن، فک یا غبغب خود هستند. در این روش پوست تجدید ساختار می شود و فرآیند رشد و ترشح کلاژن آن شبیه سازی می شود که می تواند پوست ضخیم تر، سفت تر و پرتری را برای شما به همراه داشته باشد.

با استفاده از این روش می توان به نتایج زیر دست پیدا کرد:

*کاهش و معکوس کردن علائم پیری در بخش پایین صورت و گردن
*هموار کردن چین و چروک پوست
*برداشتن غبغب
*تیز کردن خط فک در ناحیه پایین صورت
*بازیابی طراوت و شادابی پوست صورت و گردن
*جوان تر، شاداب تر و با طراوت تر کردن ظاهر شما از نظر دیگران

با توجه به اینکه زمان درمان بستگی به حجم نواحی تحت درمان دارد، این روش درمانی معمولاً به یک ساعت زمان نیاز دارد. بیماران می توانند به فعالیت های عادی خود در طول ۱ تا ۳ روز پس از درمان باز گردند. نتایج حاصل از این عمل پس از ۴ هفته نمایان می شود و این بهبود وضعیت برای چهار تا شش ماه ادامه پیدا می کند.

  • لیفت پیشانی با آندوسکوپیک :

لیفت پیشانی با آندوسکوپیک بسیار رایج و متداول است. این روش نیازمند پنج برش مخفی کوچک در مو است که هیچ جراحت آشکاری از آن پس از عمل باقی نمی ماند. این روش درمانی می تواند هر چیزی که بین خط مو تا ابروها وجود دارد را بالا بکشد. به این ترتیب این روش می تواند کل پیشانی فرد را کشیده و هموار کرده و کل ناحیه بالای صورت را شاداب تر و جوان تر کند. همچنین با استفاده از این روش می توان ظاهر ابرو و تقارن آن را اصلاح کرد. به دنبال این روش درمانی بیمار با مقداری کبودی و ورم مواجه می شود. به هر حال بیمار معمولاً می تواند پس از حدود ۲ هفته احساس راحتی و بهبود کرده و به کار عادی روزمره خود باز گردد.

مطالب پیشنهادی دکتر اصغر معمار زاده (جراح بینی اصفهان):

انواع تکنیک های جوانسازی صورت (۱)

توصیه هایی جهت درمان لاغری صورت

تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست

مزایا و عوارض جوانسازی پوست با لیزر

لیفت صورت با لیزر چیست؟

تاثیر امواج رادیویی در جوانسازی پوست