مدل های مختلف جراحی زیبایی بینی | جراح بینی اصفهان

مدل های مختلف جراحی زیبایی بینی

بررسی مدل های مختلف جراحی زیبایی بینی

در این مطلب از سایت دکتر اصغر معمارزاده جراح بینی اصفهان مدل های مختلف جراحی زیبایی بینی را مورد بررسی قرار دهیم.

جراحی بینی طبیعی (عمل بینی مردانه)

جراحی بینی طبیعی نوعی از عمل زیبایی بینی است که در آن تنها ایرادات و نواقص بینی اصلاح می‌شود، طوری که جراح از کوچک شدن بیش از حد بینی در زمان جراحی خودداری می‌کند. همچنین قوس بر روی بینی بسیار کم بوده و فاصله بین لب بالایی تا نوک بینی نیز حدودا ۹۰ درجه است. به صورت کلی به این صورت می‌توان بیان کرد که بینی‌های طبیعی به گونه جراحی می‌شوند که هیچ علائم و نشانه‌ای از عمل بر روی بینی دیده نشود و بینی فرم طبیعی خود را کاملا حفظ می‌کند. معمولا این مدل جراحی بیشتر مورد پسند آقایان است که به همین دلیل به آن عمل بینی مردانه نیز گفته می‌شود.

افراد مناسب برای جراحی بینی فانتزی | جراح بینی اصفهان

عمل بینی فانتزی

عمل بینی فانتزی و یا جراحی بینی عروسکی نوعی از عمل است که در آن قوس زیادی بر روی پل بینی ایجاد می‌شود و فاصله بین لب بالایی و نوک بینی بیشتر از مدل طبیعی آن است. این مدل از بینی‌ها معمولا برای خانم‌ها استفاده می‌شوند و اکثر مردان تمایل دارند تا بینی آن‌ها به صورت طبیعی عمل شود.
همچنین معمولا فرم بینی فانتزی بر روی بینی‌های استخوانی اعمال می‌گردد، زیرا بینی‌های گوشتی غضروف ضعیف‌تری دارند و برای برداشتن بافت زیادی از بینی ممکن است با مشکل مواجه شود.

دکتر اصغر معمارزاده جراح بینی اصفهان را در اینستاگرام  دنبال کنید

عمل بینی نیمه فانتزی

اما جراحی بینی نیمه فانتزی، ترکیبی از دو نوع بینی طبیعی و فرم بینی عروسکی است، به گونه‌ای که قوس بر روی بینی کمتر از حالت بینی فانتزی می‌باشد.


مطالب پیشنهادی برای مطالعه:

علل ایجاد انواع توده های بینی

فین ‌کردن ‌بعد از جراحی بینی

روش پاکسازی بینی بعد از جراحی